نوشته شده توسط : بهزاد

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

از سوی دیگر همکاری با یک استودیو عکاسی محصول مزایایی دارد از جمله:

جلب توجه

یک عکس کافی نیست، بلکه مجموعه تصاویر به روز باعث شگفتی در مخاطب شما و جلب افراد به کسب و کارتان می‎شود. نقش بازاریاب‎ها جلب هرگونه توجهی از سوی افراد است. معنای این گفته شلوغ کردن حرفه‎تان با عکس‎های زیاد نیست بلکه یک عکس زیبا و با کیفیت تاثیر خود را خواهد گذاشت.

رساندن پیام بدون استفاده از کلام

مغز انسان در پردازش تصاویر سریع عمل می‎کند. اطلاعات از این طریق سریع‎تر پردازش می‎شوند. عکس‎هایی که یک استودیو خوب برای شما می‎گیرد برند شما و ماموریت و پیام آن را منتقل می‎کند.

برپایی یک ارتباط غیر شفاهی

هر برندی می‎خواهد متمایز و به یادماندنی شود. اگر مشتریان شما از طریق نماد و یا حتی شیوه عکاسی با شما ارتباط برقرار کند، موفق شده‎اید. به یاد داشته باشید اکثر ارتباط‎های ما غیرشفاهی است. یک عکس خوب تخیل و قدرت بصری مشتری را به خود مشغول خواهد کرد.

ایجاد اعتبار برای برند شما

گرفتن عکس‎های خوب، با کیفیت و تداوم آن باعث افزایش اعتبار برند شما خواهد شد. به مشتریان نشان خواهد داد نسبت به جزئیات توجه بالایی داربد و علاوه حس زیبایی‎شناسی شما را تلقین می‎کند. یک عکاس خوب در قوی‎سازی پیام شما برای مخاطب هدف نقش خواهد داشت.

هدف گرفتن احساسات

یک عکس خوب می‎تواند احساسات مخاطب خود را برانگیخته کند. یک احساس خوب بدون شک به معنای تصمیم برای خرید است. نحوه واکنش مشتریان به یک عکس جواب نکته مهمی در بازاریابی است. عکاسان خلاف باعث ایجاد انگیزش برای خرید می‎شوند.

ایجاد اعتماد

داشتن چند تصویر عالی مهم نیست، بایستی به طور مداوم آن‎ها را تولید کنید و از طریق کانال‎هایی مانند رسانه اجتماعی در اختیار مخاطبین قرار دهید. یک عکس حرفه‎ای باعث ایجاد اعتماد می‎شود چون اگر مخاطبان تصویری که شما نشان می‎دهید دوست داشته باشند به اندازه کافی برای دنبال کردن شما و بررسی محصولاتتان اشتیاق خواهند داشت.

بالا بردن میزان فروش

زمانی که از تصاویر با کیفیت و حرفه‎ای استفاده کنید باعث افزایش فروش خواهد شد. عکاسان موفق به مشتریان خود کمک می‎کنند محصول یا خدمات خود را در عکس به خوبی نشان دهند. نشان دادن یک محصول به خوبی از طرف دیگر باعث ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید می‎شود که تمامی این‎ها به معنای بالا رفتن میزان فروش است.

 

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید



:: برچسب‌ها: عکاس , عکاس تبلیغاتی , عکاسی صنعتی , آموزش عکاسی تبلیغاتی , آموزشگاه جامع عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خانه لوکس «کایلی جنر»

کایلی جنر زاده ۱۰ آگوست ۱۹۹۷، مانکن و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها «Keeping Up with the Kardashians» همراه با مادر، خواهر و پدر وخواهرها و برادر ناتنی اش درخشید.

 
در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز کایلی و خواهرش، کندال جنر، را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی در بین نوجوانان معرفی کرد.
 
 خانه جدید و لوکس کایلی جنر
 
این طور که معلوم است، کایلی جنر تنها به فکر کلکسیون ماشین هایش نیست بلکه جدیدا به کلکسیون خانه نیز علاقمند شده است. 
 
این ستاره 19 ساله اخیرا سومین خانه خود را در هیدن هیلز، کالیفرنیا، به قیمت 12 میلیون دلارخریده است. او در چند ماه گذشته دو خانه، یکی به قیمت 6 میلیون دلار و دیگری را به قیمت 4.5 میلیون دلار خرید.
 
خانه جدید کایلی به مساحت 13200 متر مربع، و دارای 8 اتاق خواب و 11 سرویس بهداشتی است که مجهز به سالن تئاتر، استخر و اتاق ماساژ می باشد.
 
خانه جدید و لوکس کایلی جنر 
 

خانه جدید و لوکس کایلی جنر

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: خانه , خانه لوکس , خانه لاکچری , خانه های لوکس , املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()