نوشته شده توسط : بهزاد

اصول کاربردی انتخاب یک خانه لوکس

فکر می کنید خانه لاکچری به چه خانه ای گفته می شود؟ چطور می شود با ورود به منزل فردی احساس می کنیم که منزل او بسیار لاکچری است؟ شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد اما برای اینکه یک خانه در لیست خانه لاکچری قرار بگیرد باید معیارهای مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

 

 

اصول خانه لاکچری

در نظر داشته باشید که یک خانه لاکچری به طور کلی به خانه ای گفته می شود که متفاوت از سایر منازل است. بنابراین متفاوت بودن و یا غیر تکراری بوده یکی از اصل های بسیار مهمی است که در مشاور املاک در مورد آن صحبت شده و البته تأکید می شود. حال سوال اینجاست که یک خانه لاکچری چه خانه ای است یعنی چه امتیازهایی در منزل سبب می شود که غیر تکراری به نظر برسد. یکی از موضوعات بسیار مهم معماری خانه است، سبک های قدیمی و پر تکرار عموماً گزینه مناسبی برای زندگی های لاکچری نیستند یعنی حتی اگر از بهترین سرامیک نیز برای منزل شما استفاده شود شاید باز هم نتوان گفت که منزل شما لاکچری است، این سبک چینش سرامیک است که به آن خاصیت غیر تکراری می بخشد.

در خانه لاکچری هر چیز در جای مشخصی قرار دارد. در نظر داشته باشید که هر سبکی که موجود است به سادگی می تواند با یک کلمه توصیف شود. استفاده از کناف کاری هایی با رنگ طلایی قطعاً در ذهن پر رنگ تر خواهد بود و این یعنی شما یک خانه لاکچری را انتخاب کرده اید.

 

 

سبک های مختلف خانه لاکچری

خانه لاکچری در سبک های مختلف عرضه می شود و در این مسیر انتخاب گزینه مورد نظر بسیار مهم است. در واقع سبکی که انتخاب می شود باید با متراژ منزل سازگار باشد این نکته ای است که بارها توسط مشاور املاک نیز مورد بررسی قرار می گیرد. استفاد از معماری های تو در تو و عجیب و غریب برای فضای کوچک هرگز گزینه خوبی نخواهد بود. انتخاب دیوارپوش ها و همینطور سبک سقف انتخاب شده باید به صورتی باشد که فضای منزل بزرگتر و دل باز به نظر برسد.

 

یکی از سبک های بسیار پر کاربرد در خانه لاکچری سبک های اشرافی است، در این سبک از کنده کاری های عمیق بر روی سقف و ستون ها استفاده می شود و سبکی که برای آشپزخانه ها انتخاب می شود نیز به صورتی است که می توان حس اشرافی بودن را به سادگی لمس کرد.

 

 

 

حال سوال اینجاست که آیا سبک های کلاسیک نیز می تواند در گروه خانه لاکچری قرار بگیرد پاسخ مثبت است، گذری به بخش اول صحبتمان بزنیم، در نظر داشته باشید که خانه های لاکچری منازلی هستند که به طور کلی دارای ایده ای غیر تکراری باشند به این ترتیب سبک کلاسیک با وجود سادگی بالایی که دارد در لیست خانه های لاکچری قرار می گیرد.

 

در نظر داشته باشید که هر سبک می تواند با نظر مشتریان انتخاب شود و بهتر است که این رویه به طور دقیق دنبال شود. خطوط خلاقانه یکی از موضوعات بسیار مهم محسوب می شود، خطوطی که قرار است جنبه زیبایی داشته باشند بسیار دقیق و استاندارد رسم شود و هیچ نوع انتخاب غیر اصولی در این مسیر دیده نشود. استفاده از بافت های کسی سبب می شود که سایر بافت ها واضح تر دیده شود و به این ترتیب لاکچری بودن یک حس قابل قبول محسوب می شود. فضای آشپزخانه یکی از موضوعاتی است که باید به طور دقیق بررسی شود.

 

 

خانه لاکچری از زاویه بیرونی

به هر روی دل باز بودن منزل بسیار مهم است، منزل باید به صورتی طراحی شود که نورگیر خوبی داشته باشد و هرگز دلگیر نباشد یک خانه لاکچری حتماً دارای پنجره های بلند و زیبا بوده و سقف های بلند و استاندارد دارد. ورودی خانه باید به صورت مشخصی طراحی شود و چه خوب است که از المان های جداکننده برای ورود به ساختمان در نظر گرفته شود.

از دیگر موضوعات مهمی که در خصوص خانه لاکچری از سوی مشاور املاک مد نظر است منطقه قرار گرفتن منزل است، مکانی که خانه در آن قرار دارد خود یکی از پارامترهای بسیار مهم برای لاکچری بودن آن است و بر قیمت نهایی آن نیز بسیار تأثیر گذار است. در نظر داشته باشید که به طور کلی خانه لاکچری می تواند با توجه به نظر مشتری تعاریف مختلفی داشته باشد. طراحی اتاق خواب های لوکس با شرایط استاندارد و همینطور فضای بیرونی زیبا در خانه های لاکچری خود موضوع بسیار مهمی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. استفاده از روف گاردن و همینطور فضای سبز طبیعی روح بخش منزل بوده و آن را بسیار زیبا نشان می دهد.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 

 



:: برچسب‌ها: خانه , خانه لوکس , ان , اع خانه , خانه لاکچری , شهر24 ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()